måndag 12 april 2010

Postorderpåsar med logga

Idag kom de då till slut. Postorderpåsarna som vi har beställt med Kotteshoppen.se logga och som snart ska dimpa ner i brevlådorna hos våra kunder. De kommer att märkas vill vi lova. De är knallrosa med vit text och har ett handtag för att du lätt ska kunna bära hem dina varor om du hämtar dem från utlämningsställe.

1 kommentar:

  1. Är själv på jakt efter snygga och prisvärda postorderpåsar. Var köpte ni era om man får fråga?

    SvaraRadera