Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

lördag 1 november 2008

Vinnaren av OktoberTävlingen Mumin Bäddset!

Vi gratulerar vinnaren av Oktober månads tävling (valfritt Mumin Bäddset värde 429)

A-K Jonsson, Ljusdal som visste att Mumintrollen bor i Mumindalen.

Det har varit svårt att välja ut någon bland alla de roliga och fyndiga bidragen, men hennes härliga motivering löd:

Min dotter kom hem och sa;
-Mamma vet du va...
Majken ska kanske få ett täcke med mumintroll på, kan inte jag också ett sådant få?
_Hörrudu världens bästa tjej, vart de finns att köpa vet jag ej...
-Jag vet att man kan vinna dem någonstans! Vi kanske också har en chans!
Jag kollade med grannen och här är jag nu, ska med Kotte-tävlingen ta itu..
Men hur gör en fantasilös kvinna, för att detta påslakan vinna?!
Hjärnan går het och datorn är varm, jag kan ju inte stå emot min älsklings charm!
Så nu håller vi tummarna båda två, att vi kanske lyckats ändå..




Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar