Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

tisdag 13 januari 2009

Stör jag dig?

Såg en artikel i Allt om Barn som jag tyckte var riktigt rolig. Där frågade de föräldrar vad de störde sig på hos andra föräldrar och svaren var verkligen varierande. Den ena tyckte att (citat) skriks och förmanas väl mycket på barn, medan en annan tyckte att föräldrar håller för lite ordning på sina barn. Slående var att de som tyckte att folk höll för lite ordning på sina barn bara hade ett barn.

Jag kommer särskilt ihåg en begravning vi var på nyligen där 4-åringen började krypa under bänkarna, och snabb är han! Där sitter jag och maken med varsin liten i knäet och börjar svettas, ser hur de äldre barnen börjar få myror i baken och gärna vill haka på och trots viskande förmaningar händer ingenting. Snabb Rockad - maken tar båda små barnen, jag letar killen mellan bänkarna. Inte speciellt lätt att få ut honom vill jag lova, men till slut så. Tar ut honom skrikandes från kyrkan och kan äntligen pusta ut. Jag vet inte om jag stör mig på annat än föräldrar som inte säger till sitt barn ordentligt om det skadar ett annat barn.

Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar