Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

måndag 26 januari 2009

Svenskar på Twitter.

Nu är det Mikrobloggar (blickbar länk) som gäller och jag har försökt sätta mig in i dessa kortare meddelanden som man kan skicka istället för låååånga bloggar. Jag tror inte att det är slut på "vanliga" bloggar för det, utan tror att det kan vara ett kompliment.

För ett tag sedan anmälde jag mig på Twitter, men tycker att det är svårt att hitta någon som man vill tvittra med. Inte för att det inte finns intressanta människor (förstås) utan att det känns som det tar så otroligt lång tid att sätta sig in i vilka man kan "tvittra med". Min första "twitterkompis" blev CNN :)!Får kanske försöka titta på Bloggy.se istället.

Vill du twittra med mig på Kotteshoppen.se så finns jag på http://twitter.com/Kotteshoppen . Jag twittrar om livet med mina 5 barn, tävlingar & företagande.

Just när jag håller på att skriva detta blogginlägg gjorde jag ett försök igen och hittade flera svenskar. Verkar riktigt kul och jag ska lägga fler till min mikroblogg lite senare ikväll när barnen somnat.

Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar