Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

torsdag 12 februari 2009

1 % Svenska familjer har 5 barn eller Fler!

Hör du till dem som brukar titta på TV4:s program Familjen Annorlunda? Det gör jag. Jag tycker att det är jätteintressant att se hur de får ihop vardagen med 8 eller 10 barn och om de har några tips på hur man kan organisera sig bättre som stor familj.

Sedan vår familj kom med i Aftonbladet har en hel del hänt och jag har bl a förstått att endast
1 % av de svenska familjerna har 5 barn eller fler. Det är faktiskt lite lustigt för jag har själv aldrig reflekterat över att vi är någon ovanlig familj. Både jag och maken tycker om barn och de har ju kommit tätt, så det är först när andra reagerat som jag tänkt på det.

Nackdelen med många barn, tycker jag, är att det för varje barn blir mer tvätt och städning, så tiden att umgås med barnen krymper i samma takt som städ- och tvätthögarna växer.

Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar