Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

onsdag 18 februari 2009

4 varningstecken för Dålig relation!

I en artikel i Aftonbladet läser jag om 4 varningstecken på att relationen är dålig. Tänk på detta om du vill undvika skilsmässa.

* ge inte din partner frän kritik
* visa inte hånfullt förakt
* ha inte försvarsbeteende
* tig inte "ihjäl" din partner

Om du har barn, så är det extra viktigt att tänka på detta eftersom de ser och lär (svårt i stridens hetta). Själv kommer jag ihåg att jag alltid tyckte att morfar sa så taskiga saker till mormor och jag lovade mig själv i tidig ålder att aldrig ha ett sådant förhållande.

Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar