Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

torsdag 19 mars 2009

För Tidigt Födda Barn.

Jag fäller en tår när jag ser bilden i den här artikeln från Aftonbladet. En liten, liten kille, bara 850 gram "tung" som bär sin pappas vigselring runt handleden.

Jag kan bara ana mig till föräldrarnas oro för sin lille son efter att själv fött 2 för tidigt födda barn. Tillbringade deras 3 första veckor på Avdelningen För tidigt födda barn. Mina barn vägde hela 1980 gram och 2360 gram och var riktiga "jättar" på avdelningen ändå kände jag en stark oro, för jag förstod ju att man normalt hamnar på BB.

Jag känner verkligen för de föräldrar/familjer som kämpar för sina för tidigt födda barn. På avdelningen jag var fick man själv fixa maten, vilket var en utmaning bara det, eftersom det var så stark psykisk press. Mina tankar går ofta till de föräldrar som oroar sig för sina för tidigt födda och sjuka barn.

Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar