Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

lördag 14 mars 2009

Sömnproblem?

Här på Kotteshoppen.se lider vi inte av sömnproblem som har både John Blund och Spikmattor, som gör att man sover gott. Nej, skämt och sido så är det riktigt allvarligt att så många av svenskarna har svåra sömnproblem (se artikel). Så många som hälften säger att de sover dåligt.

Efter att tidigare jobbat som nattportier i många år vet jag vad sömnproblem kan ställa till med. Varje vår och höst hade jag sömnproblem. När det blev ljusare och mörkare var det besvärligt. Jag vaknade bara efter ett par timmar, vilket förstås är alldeles för lite.

Mina knep som jag tog till var frisk luft, motion, papper och penna vid sängen (skriv ner om du funderar på något), läsa eller se på teve samt sist, men inte oviktigast - rent samvete.

Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar