Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

torsdag 12 mars 2009

Vilka Gravidmyter känner du till?

Jag tror att alla gravida är lite oroliga att de ska få missfall pg a något som man själv gjort under graviditeten. Därför lyssnade man på alla råd och myter för säkerhets skull. Jag kommer ihåg att jag tränade styrketräning och löpning flera månader innan jag förstod att jag var gravid. Dessutom väntade jag tvillingar, vilket i sig är en riskgraviditet, men det visste jag inte då. Jag visste inte heller hur stor risk utan jobbade natt samt tog snabba promenader ända tills det bara var ca 2 månader kvar. Kanske var det därför som de inte växte som de skulle? Det vet inte jag. I denna artikel får du i alla fall svaret på 9 myter.

Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar