Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

måndag 7 juni 2010

Rädda barn

Är ditt barn rädd för mörker, monster eller något annat? Rädslorna varierar i åldrarna, men de flesta barn har nog varit mörkrädda någon gång i sitt liv. Själv kommer jag t om ihåg att jag ofta drömde att vargen jagade mig efter att mamma hade läst Rödluvan och vargen, som ju ändå är en barnsaga. För att skriva lite mer nutid så har jag en 5,5 månaders baby just nu som är väldigt skvätträdd (säger alla det eller är det norrlänska?) och blir jätteledsen när någon av de fem syskonen skriker till, något som han borde ha vant sig med redan i magen när jag var gravid, stackarn.

På alltombarn.se tar de i artikeln Tio värsta rädslorna hos små barn upp hur man som förälder ska bemöta de olika rädslorna och hur barnen upplever dem. Kolla gärna in det.

Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar