Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

måndag 18 april 2011

Ipad Nytt

Inte helt oväntat är Ipad, enligt undersökning, i dagsläget mest populärt bland män. Svenskarna lägger i snitt 16,4 timmar i veckan på sin Ipad enligt artikeln Ipad - populärast bland män i E24.se där du även kan läsa mer om undersökningen.
Undertecknad, som är kvinna, använder den för att läsa kvällstidningarna, läsa mail, shopping eller kolla någonting snabbt på nätet, men när det gäller att jobba framför den eller blogga är jag personligen lite för bekväm med fingersättningen vid min bärbara dator och tycker att pekfingervalsen på Ipad tar för lång tid. Maken och barnen däremot använder den flitigt till det mesta som t ex spela Smurfarna och Angry Bird, shoppa och surfa.

3 kommentarer:

Linnea- Ebbas mamma sa...

Måste bara bara säga vilka underbara påslakanset med mumin ni har på eran sida!!

Kotteshoppen.se sa...

Hej Linnea!
Vad roligt att du tycker om dem. Ja, de är populära och Finlay´son är välkända för sin fina kvalitet.

Mvh Anna
Kotteshoppen.se

wtfdc sa...

Hej, whatthefuckdotcom här. Ville bara säga att jag bytt blogg och fråga om ni kan ändra länken ni har till mig så den går till http://wtfdc.blogspot.com/ istället :)

jag har länkat "Barnkläder" från nya bloggen -just nu ligger den längst ner i bloggen men den ska upp i sidospalten så fort jag fått ordning på designen

Tack /Janna

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar