Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

tisdag 3 april 2012

Tävling Lady & Lufsen Dvd/Blu-ray

Disneyfilmen Lady och Lufsen har nyss haft premiär på Dvd och Blu-Ray. Nu har du chansen att vinna 1 av 3 Lady & Lufsen Filmer Combopack (Blu-Ray och DVD)

Tävla om 3 st Lady och Lufsen dvd/blu-ray Combopack
©Disney
1-3 pris Disney Lady & Lufsen Film (både Blu-ray och DVD). Värde ca 199 kr
Så här enkelt tävlar du:
1. Dela denna tävling på FaceBook eller Google+ genom att trycka på någon av delaknapparna under detta inlägg.2. Skriv en kommentar i kommentarsfältet nedan om varför du skulle vilja vinna Disneyfilmen. Glöm inte att ange din mail- eller bloggadress så vi kan meddela dig om du är vinnaren. Har du inte Facebook kan du tipsa 5 av dina vänner om tävlingen i mail. Tävlingen avslutas den 17 april klockan 24.00! Lycka till!! Vinnaren utses av personalen på Kotteshoppen.se samt kan ej överklagas. Ev. vinstskatt betalas av vinnaren.
Vill du inte tävla om en utan köpa en istället så finns den att köpa här: Lady och Lufsen dvd

25 kommentarer:

Carolina sa...

Jag har delat på Facebook. (Carolina Åhsberg)

Jag skulle vilja vinna då både jag (och barnen) älskar Disney-filmerna, Lady och Lufsen har barnen bara sett på reklamen innan andra filmer och de säger alltid att de vill ha den och då skulle jag såklart vilja få överraska dem med denna fina present. :-)

Hoppas på tur!
Hälsningar Carolina
carolina.ahsberg@telia.com

PS. Det står att tävlingen avslutas 17 mars men det har ju redan varit. :-)

Fröken M sa...

Åh, en mysig film som jag inte sett sedan jag själv var barn !!
Det skulle vara mysigt att få återuppleva den med Viggo och en stor skål popcorn :)

Jag delar på facebook - Michaela Johannesson och hoppas på lite tur !!

frokenmela@mail.com

Jea sa...

En super mysig barn film som man kan se om och om igen. Men när man inte äger den så är det svårt att se den om och om igen med film gotta och ett stort leende.

Jag har delat på facebook Jeanette Sandqvist

Nathalie Eriksson sa...

Jag skulle vilja vinna så mina barn får denna film tror dom kommer älska den då den är såååå bra :D Har delat på fb (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle vilja vinna denna film till min dotter. Hon har pratat om den massor sedan hon såg reklamen om att den skulle komma ut så det vore underbart att få överraska henne med denna. Sen kan jag ju avslöja att hon absolut inte skulle se den ensam om vi vann, utan även jag skulle sitta med på ett hörn i soffan.

Har delat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill jättegärna vara med! Jag studerar, och är ensamstående med mina barn, så ekonomin är verkligen stram, och det är sällan att man har råd att unna sig något extra! Jag har delat pa Fb med namnet Barbados jenn!

Carola L sa...

Har delat på Fb (Carola Lind)

jag vill vinna eftersom det är en så mysig film som jag gärna vill att mina barn ska ha möjlighet att se om och om igen

carola(at)officefixarna.com

Jeanette sa...

Jag har delat på facebook (Jeanette Weijnblad)

Jag har alltid älskat disney och Lady och Lufsen är inget undantag! Tyvärr blir det ju inte att den ses så ofta när man inte har den, så det skulle jag vilja göra mer. Jag skulle också vilja få möjligheten att dela upplevelsen med mitt syskonbarn :)

Kerstin sa...

Hej! Jag har delat på googel +! Jag skulle gärna vilja vinna för att mysa med mina tre småtjejer på 5 och tvillingarna som är 3.. mina "plast-bonus" barnbarn .. jättegoa töser!... så vi får en egen filmtajm så deras mamma och min son kan få lite egentid :)

Hilde sa...

Hej!

1. Har delat på Fb (Hilde Jensen)

2. Det här blir den perfekta överraskningen till min son. Han har inte sätt filmen, men längtar efter att ha sätt reklamen!
Jag älskade denna film då jag var barn, men det är nog nästan 20 år sedan jag såg den senast.
Det blir en myskväll för hela familjen med andra ord!

Nu hoppas vi på tur:)

Vårhälsningar från hilde_jensen@hotmail.com

Helena Lindgren sa...

1.Jag har delat på facebook under namnet Helena Lindgren

2.Jag är faktiskt en samlare på disney filmer tyvärr har min samling nte fått några nya filmer den senaste tiden då jag tycker det har blivit allt för dyrt och har viktigare saker att pengarna måste gå till. Så att vinna denna film skulle bli en bonus för mig.

Jagalskarsarah@hotmail.com

Anonym sa...

1:delat på facebook
2: barnbarnen sjuka i parti och minut, sett alla filmer vi har tillslut.Här behövs fyllas på, så jag hoppas de Lady och Lufsen kan få.Så kan mormor och barnbarnen sitta och se, Disney.
ann-kathrin.vesterlund@hotmail.com

Anonym sa...

Delat på FB och vem älskar inte Disneys filmer.
Lady och Lufsen är en klassiker som håller för evigt!
tjp@live.se

Anonym sa...

Det här är en film som jag har växt upp med och som jag vill att mina barn ska växa upp med därför vill jag vinna. delat på facebook med namnet patrik pson nilsson

Mvh patriknilsson1985@hotmail.com

Nathalie Eriksson sa...

Jag skulle vilja vinna denna film så mina barn kan få den , tycker den är såå mysig & bra :) Har delat på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle sååå gärna vilja vinna den här filmen till mina barn då det är en "snäll" och härlig film som har funkat och kommer att funka i generationer!
Dessutom har min och mina barns älskade lilla hund fått bege sig till himlen så den här filmen skulle vara så fin att ge dom!
Jag har tipsat via fb.
Mvh Åsa
asa.forsberg@live.com

Anonym sa...

Jag har delat på Facebook.(Christina Bergström)

Lady och Lufsens spännande kärlekssaga är ju bara bäst.
Det blir en filmfest med barnbarnen som hedersgäst.
Då kan vi umgås på tu man hand
och stärka våra familjeband.

Christina Bergström
tilltin@hotmail.com

Anonym sa...

Vill göra hemmabio för barnen och deras kompisar. Denna filmen är en riktig favorit .

anjag@home.se

Anonym sa...

Jag skäms nästan, men vi har inte sett mer av den här filmen än de korta sekvenser som visas varje år i Kalle Anka önskar god jul ! Det är väl på tiden att vi får se hela!? :)
Elsa

Anonym sa...

Har tipsat fem vänner... /Elsa

Anna Ka M sa...

Har delat(Anna Ka Maclarn)

Vill gärna vinna denna film av den enkla anledningen att våren verkar dröja och jag och min fina dotter skulle kunna mysa med Lady & Lufsen tills det blir tillräckligt varmt ute för massa lek!

sonalewa @ gmail.com

Anonym sa...

Min dotter älskar Lady & Lufsen och jag kan lova att min lilla tjej skulle bli så glad om den damp ner i våran brevlåda! Kram Erika

erikanbrg477@googlemail.com

Pernilla W sa...

Jag är gärna med i utlottningen :) För vem vill inte uppleva lite romantik <3 på hög nivå tillsammans med min familj :)
Jag har gillat och delat inlägget på FB (Pernilla Wamsjö)
nillwa@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag skulle vilja vara med! Har delat på fb (Annika Nilsson).

Lady och Lufsen.......alla tycker att jag och mannen liknar Lady & Lufsen. På bröllopet så spelades en sketch upp med oss som Lady och Lufsen och i bröllopshäftet var vi avbildade som dem!
Nu skulle vi gärna vilja se om vi verkligen är så lika!!!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Kotteshoppen.se sa...

Och Vinnarna av varsin DVD/Blu-Rayfilm blev:
Christina Bergström
Ann-Kathrin Vesterlund
Bloggaren Fröken M

Grattis till Er. Vänligen maila era adresser till info@kotteshoppen.se så skickar vi vinsterna :)

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar