Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

tisdag 2 juni 2015

Tävla om Disneyfilmen Big Hero 6

BigHero 6 har Dvdpremiär den 8 Juni. Det är den 53:e Walt Disneyklassikern som nu kommer ut på dvd.  Ta Chansen att vinna Walt Disney filmen Big Hero 6.
3 dvdfilmer tävlas ut, kanske blir du en av de lyckliga vinnarna?

Hur tävlar jag?
Dela Tävlingen på Facebook och skriv: Jag tävlar hos Kotteshoppen.se om DisneyFilmen BigHero6. Skriv en kommentar här nedan i Bloggen eller på Kotteshoppen.se FaceBooksida om vem din Stora Hjälte är.
 
Har du en blogg kan du blogga om tävlingen och länka. Glöm inte att skriva kommentar nedan att du gjort det.
Du kan också skicka ett mail till info(a)kotteshoppen.se om du inte har facebook.
Tävla kan du göra t om 14 juni. Vinnarna utses av personal på Kotteshoppen.se och beslutet kan inte överklagas.

©Disney
 
Kort synopsis:

Med all den charm och humor publiken är van vid från Walt Disney Animation Studios, kommer nu Big Hero 6 - en actionfylld äventyrskomedi som introducerar Baymax, en kärleksfull personlig sjukvårdsrobot, som formar ett särskilt band med underbarnet Hiro Hamada. När en fruktansvärd händelse leder dem rakt in i en farlig plan som hotar hela San Fransokyo, måste Hiro vända sig till Baymax och hans vänner – adrenalinjunkien Go Go Tomago, den neurotiske Wasabi, kemigeniet Honey Lemon och serienörden Fred – och tillsammans bildar de en grupp ovanliga hjältar. Upplev Disneys Big Hero 6, fylld med häftig action och oförglömliga karaktärer – en film hela familjen kommer tycka om!


12 kommentarer:

Anonym sa...

Min Stora Hjälte är min sambo! Jag är sjuk och han ställer upp och tar hand om sonen då jag inte orkar.

Annica sa...

Min stora hjälte är min dotter som finns här för mig dagligen.


bloodsband@live.se

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och min stora hjälte är helt klart min dotter Alva. Hon är den som får mig att kämpa även det dagar då allt känns som mörkast. Att bara få se henne le kan vända en dålig dag till något bra.

Har delat offentligt på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Stina sa...

Min stora hjälte har alltid varit min pappa <3 Störst hjärta, snällast och tryggast <3 Klippan i livet <3

Eva Gustafsson sa...

Hej

Vill gärna vara med och tävla. Min stora hjälte är min pappa. När jag var liten priorterade han alltid oss barn före sig själv. Han har fortsatt att finnas där för mig även nu i vuxen ålder.

Mva Eva

Anonym sa...

Jag delar på fb:
https://www.facebook.com/titti.englund

Mina stora hjältar är de människor som jobbar ideellt med olika saker, helt utan egen vinning :)

Mvh Titti

Unknown sa...

Axel säger att hans stora hjälte är hans pappa. För att han är bra på att bygga lego med mig.

Hälsningar Axel

Unknown sa...

Hej!

Min son Axel säger att hans stora hjälte är hans pappa för att han är bra på att bygga lego.

Hälsningar Emma

Carola L sa...

Jag är med och har delat: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10152956211188543

Min hjälte var min mammas farmor. Hon hade ett tufft liv och blev utnyttjad av boden hon var piga hos. Hon blev gravid och levade ensam med min morfar ett tag innan hon hittade en man som gifte sig med henne. Hon gick i skolan 3 år, men är ändå en av de personer jag lärt mig mest av i livet!


tavlingar(at)officefixarna.com

Anonym sa...

Jag har delat på Facebook: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/616488185121345?pnref=story

Min hjälte är Madicken! Så godhjärtad och modig! Står på de svagas sida och vill bara gott!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Kotteshoppen.se sa...

Tack till alla som tävlade och ledsen att tävlingsvinnarna annonserades så sent, men här kommer de:
Emma Gustafsson
Göran Karlsson, Kvissleby (via mail)
Bettan

Grattis till Vinnarna och Trevlig sommar till alla som var med och tävlade.

Stina sa...

Grattis!

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar