Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

måndag 5 januari 2009

Gravid?

Många vet redan innan mensen uteblir att de är gravida. De får symptom som trötthet, ömmande bröst och kanske illamående. Se fler tidiga tecken på att du är gravid i denna artikel från alltombarn.se.

Själv måste jag säga att ingen av mina 4 graviditeter har visat sig speciellt tidigt. Först när mensen uteblivit och jag har kollat med graviditetssticka har jag förstått. Senare däremot har jag fått nästan alla tecken. Med mina första barn, tvillingarna trodde mina jobbarkompisar att jag hade anorexia och då var jag i vecka 18! Hade gått ner 4 kg för jag mådde så dåligt och spydde och hade mig första månaderna. Sista månaderna har vid varje graviditet präglats av en halsbränna som heter duga som kändes som om jag kunde spruta eld och gav en hemsk hosta. Hur har du mått? Kommentera gärna.

Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar