Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

tisdag 20 januari 2009

Mest Besökare på Babyblogg

Sedan ett tag tillbaka ligger min personliga blogg Livet med 5 barn under 6 år1:a plats över de mest besökta bloggarna på Babyblogg. Du är Välkommen att följa med lite i min privata värld om du vill. Ett liv som jag älskar fastän det kanske inte alltid låter så.

Livet med 5 barn under 6 år!
Inom loppet av 5 år hade jag fött 5 barn. De senaste 6 åren har jag varit gravid 3 år och ammat snart 4 år. Barnen är tvillingar f. 2002 (kille+tjej), f. 2004 (kille), f. 2006 (kille) och lillen f. 2007. Till familjen räknar jag också makens 3 barn f. 1986, 1988 och 1991, men de bor inte hos oss.

Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar