Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

torsdag 8 januari 2009

Lättare att sparka anställda!

Det borde vara lättare att sparka anställda eller åtminstone att omplacera, om det finns möjlighet till det. Ett Litet Företag kan ju till och med gå i konkurs om de har anställt "fel" person. Vem har inte varit med om att träffa på någon som borde ha ett helt annat jobb? Eftersom jag själv varit i servicebranschen i hela mitt yrkesverksamma liv kan jag bara inte låta bli att påtala om jag tycker att någon beter sig illa. Tack och lov så är det inte så ofta jag blir illa bemött.

För ett par år sedan var jag dock med min mor i en liten affär och vi stod länge i kassan och väntade medan kassörskan nonchalerade oss medan hon tittade i en pärm! Ett är säkert: Pärmen var kvar, men det var inte vi efter en noggrann vald kommentar!

Polisen verkar också ha problem med otrevlig personal. Se artikel.

Inga kommentarer:

kotteshoppen.se
Info


Bli prenumerant med Bloglovin
Eller...
Följ det senaste på Facebook


Dela med dina vänner


Missa inga nyheter med Kotteshoppens nyhetsbrev
Prenumerera på Kotteshoppens nyhetsbrev
Namn

E-post


email:info@kotteshoppen.se


Bloggvänner


Bloggdesign wtfd©2010

Bloggarkiv

Summa sidvisningar