Välkommen till vår officiella blogg för www.kotteshoppen.se

Här kan ni ta del av våra pressreleaser samt följa våra nyheter kring vårt sortiment.
Barnkläder & Leksaker Online

fredag 2 januari 2009

Mamma - känner du igen dig?

Innan jag fick barn kunde jag bara inte förstå att syrran (som hade barn) kunde ha så mycket grejor som låg på golvet. Jag tyckte också att mina kompisar som hade barn var dåliga på att höra av sig och gav dem stl 56 (många barn hinner knappt ha dem) när de fick fler bebisar. Jag hade massor av åsikter om att mina barn inte skulle sitta framför tv eller datorn några längre stunder och absolut inte äta någon annanstans än vid bordet.

Nu, 5 barn senare, måste jag säga att jag har helt andra åsikter och förståelse för varför det blir annat stök, andra regler med barn och släpper ibland (enligt maken alldeles för ofta på ovanstående regler) för att få några minuter ledigt.

Vad tycker du är annorlunda? Känner du igen dig i ovanstående eller dessa mammasanningar från artikeln i Alltombarn.se. Jag kunde i alla fall skriva under på nästan alla!

Inga kommentarer: